Datum
Torek, 15. oktober 2024, med 8.00 in 16.00
Splošni opis
Seminar bo pokril širok spekter tem, ki so ključne za uspešno opismenjevanje otrok med prehodom iz vrtca v šolo.
Glavno vprašanje, ki ga bomo naslavljali je, kako v šoli načrtovati in voditi pouk na tak način, da bodo učenci opolnomočeni ter celostno razvijali bralno in pisalno pismenost in se hkrati tudi celostno osebnostno razvijali.
Cilji seminarja
– Pregled in razumevanje najnovejših spoznanj s področja učenja branja in pisanja.
– Krepitev bralne motivacije in samozavesti pri učencih.
– Razvoj veščin diferenciacije poučevanja.
– izdelava konkretnih didaktičnih materialov za delo v razredu.
Izvajalci
Vsebinski sklopi seminarja
- Najnovejša spoznanja s področja bralne pismenosti
- Delavnica izdelave didaktičnih materialov
- Opismenjevanje v učilnici v naravi
Način dela na seminarju
Udeleženci bodo spoznali primere dobre prakse inovativnega pristopa opismenjevanja in za svoj razred izdelali nekaj konkretnih didaktičnih materialov ter s tem pridobili nova znanja in veščine za nadaljnje samostojno raziskovanje in razvijanje bralne in pisalne pismenosti učencev.
V drugem delu seminarja bomo predstavili praktične dejavnosti iz področja opismenjevanja, ki jih lahko izvajamo v učilnici v naravi. V sklopu delavnice izdelovanja lastnih didaktičnih materialov za opismenjevanje pa bodo udeleženci pridobili znanja in veščine za kompetentno poučevanje branja in pisanja, ki mora temeljiti na zavedanju razvojnih značilnosti otrok predšolskega obdobja in prve triade osnovne šole.
Dodana vrednost seminarja
Udeleženci bodo spoznali inovativne pristope k opismenjevanju, ki spodbujajo motivacijo in zanimanje učencev za branje in pisanje.
Urnik seminarja
Točke za napredovanje
0,5 točk
Cena seminarja
29,49 € za udeležence iz VIZ (Cena za zunanje udeležence: 73,41 €)
Prijava
Prijavite se preko sistema KATIS