Datum
Četrtek, 10. november 2022, med 8.00 in 15.30
(Seminar se lahko zaradi objektivnih razlogov delno ali v celoti izvede na daljavo.)
Splošni opis
Na seminarju pridobljena znanja ter veščine ponujajo strokovnim delavcem načine za bolj interaktivne pristope poučevanja in izvajanja praktično usmerjenega dela z učenci in dijaki ter bolj ustvarjalne načine svetovanja posameznikom pri njihovih kariernih odločitvah.
Cilji seminarja
- Spoznati, kako prepoznamo nadarjene učence, jim ozaveščati njihovo nadarjenost,
- spoznati, kako spodbujati razvoj kompetenc in veščin ter motivacijo pri učencih,
- seznaniti se s kompetencami in veščinami 21. stoletja in ozavestiti njihov razvoj na osebni ravni in v razredu,
- na praktičnih primerih dobre prakse spoznati kompetence podjetnosti in interese nadarjenih
- usvojitev vodenja in spremljanja učencev po modelu vseživljenjske karierne orientacije.
Izvajalci
Vsebinski sklopi seminarja
- Kdo so nadarjeni otroci in mladostniki?;
- Kompetence 21. stoletja;
- Kompetence podjetnosti, interesi nadarjenih;
- Usvajanje vodenja in načrtovanja kariere v luči vseživljenjske karierne orientacije.
Način dela na seminarju
Udeleženci bodo sami izkusili različne tehnike s področja celostnega spremljanja, vseživljenjske karierne orientacije ter razvijanja kompetenc za 21. stoletje. Ker jih bodo izkusil pri sebi, jih bodo lahko bolj suvereno uvajali v svoj pouk ter različne oblike svetovanj ter izvajanja delavnic tako za učence, dijake kot tudi starše. Z različnimi dejavnostmi bodo svoj pouk lahko obogatili, nadgradili in prispevali k celotnemu razvoju učencev in dijakov. Poseben poudarek bo dan na predstavitev primerov dobrih praks, saj bodo z nami na programu učitelji, ki imajo mnogotere izkušnje s krepitvijo kompetenc v osnovni ali srednji šoli. Tako bo lahko vsakdo od udeležencev dobil tisto, za kar bo presodil, da sodi tudi v njegovo šolsko okolje in to posredoval naprej.
Dodana vrednost seminarja
Na seminarju pridobljena znanja ter veščine ponujajo strokovnim delavcem načine za bolj interaktivne pristope poučevanja in izvajanja praktično usmerjenega dela z učenci in dijaki ter bolj ustvarjalne načine svetovanja posameznikov pri njihovih kariernih odločitvah.
Urnik seminarja
7.30–8.00: Zbiranje ob kavi in piškotih
8.00–8.15: Uvod v seminar
8.15–9.00: “Kdo so nadarjeni otroci in mladostniki? – 1. del” (Nataša Hanuna)
9.00–9.45: “Kdo so nadarjeni otroci in mladostniki? – 2. del” (Ela Rupert)
9.45–9.55: Odmor
9.55–11.25: “Kompetence podjetnosti, interesi nadarjenih” (Tadej Rifel)
11.25–11.30: Odmor
11.30–13.00: “Kompetence 21. stoletja” (Marko Weilguny)
13.00–13.45: Kosilo
13.45–15.15: Usvajanje vodenja in načrtovanja kariere v luči Vseživljenjske karierne orientacije (Nataša Hanuna)
15.15–15.30: Zaključek seminarja
Točke za napredovanje
0,5 kreditne točke
Cena
34,47 € (za samoplačnike izven VIZ 68,94 €)
Prijava
Prijavite se preko sistema KATIS